Przyczepy

Joskin Cargo

Ramy CARGO są standardowo wyposażone w hydrauliczne zawieszenie osi Hydro-Tandem (CARGO TSM) lub Hydro-Tridem (CARGO TRM). Taki typ układu jezdnego łączy w sobie zalety osi ciągniętych nad przeszkodami i systemu osi półniezależnych cechujących się dużym ugięciem. Zawieszenie funkcjonuje w obiegu zamkniętym zgodnie z zasadą naczyń połączonych. Zastosowanie przewodów o dużym przekroju ma zwiększyć szybkość reagowania siłowników, co stanowi dużą zaletę w przypadku deniwelacji. Ugięcie wynoszące 250 mm gwarantuje doskonałe rozłożenie obciążeń w każdej sytuacji.

  • Długość ramy : 6,6 - 7,55 m
  • Oś : podwójna, potrójna
  • Gama : modułowy system Cargo
Umów się z doradcą
joskin rama cargo

Więcej o Cargo

System CARGO zapewnia maksymalną rentowność osprzętu rolniczego, gdyż jedno podwozie służy do 5 maszyn! Jest to ekonomiczne rozwiązanie do łatwej adaptacji. Poza wozem asenizacyjnym, także z oprzyrządowaniem tylnym, na podwoziu można również zamocować inny osprzęt, np. rozrzutnik obornika, skrzynię przyczepy objętościowej, przyczepy uniwersalnej lub przyczepy skorupowej z wywrotem.

Maszyny wyposażone w elektrozawory umieszczone na jednolitej podstawie są zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi ocynkowaną skrzynką. Ta hydrauliczna centrala rozdzielcza zawiera blok hydrauliczny o wydajności 60 l/min lub 120 l/min. Duża liczba funkcji hydraulicznych pojazdu wymaga małego przepływu, ale również należy wiedzieć, które funkcje wymagają dużego przepływu, jak np. silniki hydrauliczne napełniacza turbo, rozdzielacz(e), itd.