Ładowarki

Kramer KL60.8

Ładowarka kołowa KL60.8 przekonuje na całym świecie dzięki doskonałej mocy znamionowej, pomimo niskiej masy własnej. Nowy design, innowacyjna technologia i wysoki poziom jakości czynią go wyjątkowym. Dzięki ładowności łyżki wynoszącej 6100 kg i ładowności wynoszącej 4200 kg, Kramer KL60.8 otwiera nową klasę rozmiarów w ofercie ładowarek kołowych Kramer. Niepodzielona rama pojazdu, za którą ceniony jest Kramer, zapobiega również przesunięciu środka ciężkości KL60.8, ale w ogóle nie wpływa na mobilność i zachowuje stałą ładowność.

  • Model : KL60.8
  • Maksymalny ciężar wywracający : 6100 kg
  • Udźwig : 4200 kg
Zapytaj o cenę

Więcej o KL60.8

Wysoka stabilność

Ładowarki kołowe mają konstrukcję z jednoczęściową ramą, która zapobiega przesunięciom środka ciężkości nawet przy pełnym kącie skrętu kół. W ten sposób pojazdy przekonują swoją wysoką stabilnością – nawet w nierównym terenie.

Ogromna zwrotność

Wszystkie koła skrętne i kąty skrętu odpowiednio po 40 stopni na przedniej i tylnej osi zapewniają wysoki stopień zwrotności. Niektóre manewry układu kierowniczego stają się przez to zbędne, a czasy przejazdu i cykli roboczych ulegają skróceniu.

Stały udźwig

Jednoczęściowa rama zapobiega zmianie odległości między przeciwwagą i wysięgnikiem. Wynik: stały układ dźwigni, który zapewnia bezpieczną pracę w każdej sytuacji obciążenia. Udźwig pozostaje zawsze taki sam niezależnie od kąta skrętu kół.

Ładowarka kołowa KL60.8 przekonuje na całym świecie dzięki doskonałej mocy znamionowej, pomimo niskiej masy własnej.

Nowy design, innowacyjna technologia i wysoki poziom jakości czynią go wyjątkowym. Dzięki ładowności łyżki wynoszącej 6100 kg i ładowności wynoszącej 4200 kg, Kramer KL60.8 otwiera nową klasę rozmiarów w ofercie ładowarek kołowych Kramer. Niepodzielona rama pojazdu, za którą ceniony jest Kramer, zapobiega również przesunięciu środka ciężkości KL60.8, ale w ogóle nie wpływa na mobilność i zachowuje stałą ładowność.

Elastyczność użytkowania Właściwy tryb skrętu kół do każdego zastosowania Jednoczęściowa rama pojazdu stanowi podstawę dla trzech różnych trybów skrętu kół. Korzyści i możliwe zastosowania ładowarki kołowej zależą od jej zasady konstrukcji. Decydującą rolę odgrywa układ kierowniczy.