Przyczepy

Joskin Silo-SPACE2

Przyczepa Silo-SPACE została odmieniona. Nowa wersja, zawierająca wszystkie dotychczasowe atuty, które przyczyniły się do jej sukcesu (układ jezdny, przenośnik podłogowy, pneumatyczny układ hamulcowy,…), ma większe limity ładowności i zwrotności. Silo-SPACE 2 składa się ze skrzyni ładunkowej z przenośnikiem podłogowym zapewniającym szybki i płynny wyładunek. Jej wyjątkowość wynika z dużej objętości materiału, jaki może pomieścić – dochodzi ona do 59 m³ przy załadunku ze stertą. Ta, zbudowana na szczególnie solidnej bazie, przyczepa objętościowa ma zawieszenie hydrauliczne JOSKIN, które sprawia, że jest bardzo stabilna i lekko się prowadzi na drodze i na polu.

  • Pojemność : 22-28
  • Oś : pojedyncza, podwójna
  • Gama : wywrotki burtowe
Umów się z doradcą
przyczepa joskin silo-space2

Więcej o Silo-SPACE2

Wyładunek odbywa się łatwo i płynnie dzięki dużemu uniesieniu tylnej klapy nad skrzynią, za pomocą 2 siłowników dwustronnego działania. Urządzenie blokujące, zamontowane na sprężynie, zapewnia właściwe zamknięcie klapy i pozwala uniknąć przypadkowego otwarcia podczas transportu.

By zagwarantować solidność i wytrzymałość przenośników podłogowych przyczep Silo-SPACE JOSKIN, są one standardowo zbudowane z 2 taśm łańcuchowych napędzanych przez 2 silniki hydrauliczne z przekładnią boczną. Ich listwy, z profili zamkniętych, są ułożone naprzemiennie, zapewniając jednolite rozłożenie obciążenia. Łańcuchy cechują się dużą wytrzymałością na rozciąganie. Dwa zestawy 4 prowadnic z ertalonu, umieszczone po obu stronach skrzyni, zapobiegają ocieraniu się przenośnika o jej podłogę (cicho pracujący przenośnik). Dwa silniki hydrauliczne (zabezpieczone pod przenośnikiem), zapewniające przesuw przenośnika podłogowego, mają dwa biegi – pierwszy umożliwia uruchomienie i stopniowe przyspieszanie przenośnika, a drugi zapewnia szybki i równomierny rozładunek skrzyni.

Zastosowanie obniżonej skorupowej skrzyni ładunkowej pozwoliło zwiększyć wysokość skrzyni (o 180 mm w stosunku do Silo-SPACE) i zmniejszyć masę maszyny, czego naturalnym skutkiem jest możliwość przewozu ładunków o większej objętości. Ta cecha umożliwia demontaż maszyny, jej spakowanie w kontener i wyeksportowanie.

Podczas wyładunku zderzak jest teraz chowany hydraulicznie pod maszyną – ta nowa funkcja zapobiega gromadzeniu się na nim przewożonego materiału. System minimalizuje także ryzyko ewentualnych strat ładunku i gubienia go na drodze publicznej.