Wywrotki
Joskin Trans-CAP
Przyczepy Trans-CAP są wykonane ze sali HLE o grubości 4mm, przy czym podłoga jest z jednego arkusza blachy, a burty z dwóch. W modelach o większej długości jest jedno wzmocnienie boczne. W efekcie masa własna maszyny jest znacznie mniejsza.
- Ładowność : 10 - 18 ton
- Oś : pojedyncza, podwójna
- Gama : wywrotki skorupowe

Więcej o Trans-CAP
Przyczepy Trans-CAP są wyposażone w dyszel otwarty, którego budowa zapewnia doskonały stosunek masy do wytrzymałości. Szeroka płaszczyzna mocowania (równa szerokości ramy) nadaje dużą zwrotność.
Opcja półpodnośnika umożliwia osiągnięcie wyższych punktów wyładunku.
Opcja pozwala rozszerzyć zastosowanie przyczep Trans-CAP, ułatwiając wyładunek w budynkach o niewielkiej wysokości. Pozwala ona również zwiększyć tonaż przewożonego ładunku dzięki możliwości doczepienia drugiej przyczepy Tetra-CAP. Boczne burty składają się na spawanych zawiasach mocowanych na profilu.
W standardzie jest przechył hydrauliczny. W opcji można w wywrotce skorupowej zastąpić go pompą hydrauliczną, która może mieć hydrauliczne lub elektryczne sterowanie opuszczaniem.
Przyczepy skorupowe są wyposażone, na całym obwodzie, w gumową, bardzo wytrzymałą, uszczelkę. Drzwi zamyka się za pomocą bocznego rygla (oprócz przyczep burtowych).Taki system sprawia, że przyczepy JOSKIN są doskonale uszczelnione i nadają się nawet do najdrobniejszych ładunków.Drzwi wywrotek JOSKIN są wyposażone w dwa urządzenia zabezpieczające:- zawór ciśnieniowy, który włącza się i reguluje ciśnienie oleju, zapobiegając uszkodzeniu systemu, gdy całkowite zamknięcie jest niemożliwe – na przykład podczas pojawienia się przeszkody;- podwójny sterowany zawór klapowy, zamontowany na każdym siłowniku drzwi, utrzymuje je w danej pozycji w razie awarii układu hydraulicznego lub wyłączenia ciągnika.
Zainteresowany?
Jesteś zainteresowany? Wypełnij poniższy formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na pytania.
Szeroki wybór