Wywrotki

Joskin Trans-SPACE

Dzięki zaletom projektu i jakości jego wykonania, masa własna wywrotek rolniczych Trans-Space jest znacznie mniejsza, co stwarza możliwość przewożenia cięższych ładunków. Połączenie z układem jezdnym JOSKIN sprawia, że idealnie nadaje się one do intensywnych przewozów.

  • Ładowność : 10 - 26 ton
  • Oś : pojedyncza, podwójna
  • Gama : wywrotki skorupowe
wywrotka skorupowa joskin trans-space

Więcej o Trans-SPACE

Dzięki zaletom projektu i jakości jego wykonania, masa własna wywrotek rolniczych Trans-Space jest znacznie mniejsza, co stwarza możliwość przewożenia cięższych ładunków. Połączenie z układem jezdnym JOSKIN sprawia, że idealnie nadaje się one do intensywnych przewozów.

Podłoga przyczep Trans-SPACE jest wykonana z jednego arkusza blachy ze sali HARDOX, a burty z dwóch ze stali HLE (4 w przyczepie Trans-SPACE 8000). Dolna część Trans-SPACE jest tak zaprojektowana, aby sprostać nawet najtrudniejszym warunkom – dwie przeciwstawne podłużnice podtrzymują skrzynię zapewniając jej wyjątkową stabilność. Jedna, dość duża, poprzeczna belka zapewnia połączenie wzmocnień bocznych, a druga znajduje się na wysokości punktu mocowania siłownika przechyłu.

Dyszel “belkowy” ma się okazać wytrzymałością na większe obciążenia i intensywną pracę.

W standardzie jest przechył hydrauliczny. W opcji można w wywrotce skorupowej zastąpić go pompą hydrauliczną, która może mieć hydrauliczne lub elektryczne sterowanie opuszczaniem.

Przyczepy skorupowe są wyposażone, na całym obwodzie, w gumową, bardzo wytrzymałą, uszczelkę. Drzwi zamyka się za pomocą bocznego rygla (oprócz przyczep burtowych).Taki system sprawia, że przyczepy JOSKIN są doskonale uszczelnione i nadają się nawet do najdrobniejszych ładunków.Drzwi wywrotek JOSKIN są wyposażone w dwa urządzenia zabezpieczające:- zawór ciśnieniowy, który włącza się i reguluje ciśnienie oleju, zapobiegając uszkodzeniu systemu, gdy całkowite zamknięcie jest niemożliwe – na przykład podczas pojawienia się przeszkody;- podwójny sterowany zawór klapowy, zamontowany na każdym siłowniku drzwi, utrzymuje je w danej pozycji w razie awarii układu hydraulicznego lub wyłączenia ciągnika.

Zainteresowany?

Jesteś zainteresowany? Wypełnij poniższy formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na pytania.

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.