Oferta pracy

Product Owner Platformy E-commerce

Poznań

Zakres obowiązków
  • Ustalanie wizji produktu i roadmapy - przełożenie potrzeb klientów i interesariuszy na mierzalne cele biznesowe i hipotezy produktowe
  • Zarządzanie backlogiem funkcjonalnym i współpraca z dostawcą platformy
  • Analiza danych z platformy, podejmowanie decyzji datadriven, monitoring biznesowych KPI
  • Współpraca z działem IT oraz Marketingiem (SEO/SEM, kampanie, retargeting)
  • Wsparcie integracji (ERP, PIM, płatności, dostawy, marketplace’y) oraz migracji danych do systemu
  • Praca z aplikacją PIM
  • Operacyjne prowadzenie eksperymentów A/B, testowanie hipotez oraz inicjowanie optymalizacji
  • Tworzenie dokumentacji projektowej
  • Wsparcie w migracji danych do systemu.
  • Przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników poszczególnych działów.
Nasze wymagania
  • 3–5 lat doświadczenia w roli Product Ownera/ Project Managera w ecommerce
  • Doświadczenie w zakresie zbierania, specyfikacji i dokumentowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych
  • Umiejętność zarządzania projektami
  • Doświadczenie w Scrum/ Kanban i prowadzeniu backlogu (także technicznego) np. w JIRA
  • Doświadczenie w pracy z PIM
  • Doświadczenie w pracy z marketplace’ami (Allegro/Amazon)
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do SEO/SEM, marketing automation, A/B testach
  • Umiejętność swobodnego komunikowania się w języku angielskim
  • Umiejętność i chęć dzielenia się wiedzą i uczenia innych
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Szkolenia i możliwość rozwoju oraz udział w innowacyjnych projektach
  • Wpływ na produkt i ścisłą współpracę z biznesem i IT
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
  • Dofinansowanie do pakietów sportowych
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
Program lojalnościowy