Oferta pracy
Product Owner Platformy E-commerce
Poznań

Zakres obowiązków
- Ustalanie wizji produktu i roadmapy - przełożenie potrzeb klientów i interesariuszy na mierzalne cele biznesowe i hipotezy produktowe
- Zarządzanie backlogiem funkcjonalnym i współpraca z dostawcą platformy
- Analiza danych z platformy, podejmowanie decyzji datadriven, monitoring biznesowych KPI
- Współpraca z działem IT oraz Marketingiem (SEO/SEM, kampanie, retargeting)
- Wsparcie integracji (ERP, PIM, płatności, dostawy, marketplace’y) oraz migracji danych do systemu
- Praca z aplikacją PIM
- Operacyjne prowadzenie eksperymentów A/B, testowanie hipotez oraz inicjowanie optymalizacji
- Tworzenie dokumentacji projektowej
- Wsparcie w migracji danych do systemu.
- Przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników poszczególnych działów.
Nasze wymagania
- 3–5 lat doświadczenia w roli Product Ownera/ Project Managera w ecommerce
- Doświadczenie w zakresie zbierania, specyfikacji i dokumentowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych
- Umiejętność zarządzania projektami
- Doświadczenie w Scrum/ Kanban i prowadzeniu backlogu (także technicznego) np. w JIRA
- Doświadczenie w pracy z PIM
- Doświadczenie w pracy z marketplace’ami (Allegro/Amazon)
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do SEO/SEM, marketing automation, A/B testach
- Umiejętność swobodnego komunikowania się w języku angielskim
- Umiejętność i chęć dzielenia się wiedzą i uczenia innych
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Szkolenia i możliwość rozwoju oraz udział w innowacyjnych projektach
- Wpływ na produkt i ścisłą współpracę z biznesem i IT
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
- Dofinansowanie do pakietów sportowych
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy