Oferta pracy
Terenowy Opiekun Klienta ds. Obsługi Posprzedażnej
Inowrocław, praca mobilna
Zakres obowiązków
- Aktywna sprzedaż usług serwisowych i części u klientów w terenie
- Rozwój i promocja ofert w zakresie przedłużonej gwarancji oraz umów serwisowych
- Aktywne promowanie ofert sezonowych na usługi i części
- Pozyskiwanie nowych klientów na przydzielonym rejonie w zakresie oferty serwisu i części
- Analiza rynku pod kątem aktualizacji oferty Aftermarketu
- Sporządzanie ofert dla klientów oraz bieżąca obsługa systemu CRM
Nasze wymagania
- Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem
- Znajomość maszyn rolniczych lub rzeczywistego zainteresowania rolnictwem
- Umiejętność analizy danych
- Zaangażowanie i komunikatywność
- Gotowość do pracy w terenie
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży części/ usług serwisowych
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do pakietów sportowych
- Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy