Wozy

Kröger TAW 30

Wersja trójosiowa pozwala wykorzystać możliwości do maksimum. Przy objętości skrzyni ładunkowej do 48,3 m³ dopuszczalna masa całkowita może wynosić do 34 ton. Zapewnia doskonałe prowadzenie w połączeniu z układem wymuszonego kierowania.

  • Wóz przeładowczy z przesuwną ścianą tridem
  • Dopuszczalna masa całkowita 31 - 34 t
  • Masa własna ok. 10 - 11,8 t
  • Ładowność ok. 19,2 - 24 t
Zapytaj o cenę
Wóz przeładowczy TAW 30 Kröger

Więcej o TAW 30

Wszechstronny, szybki i bezpieczny

Bezpieczny i szybki transport dużych ilości ładunków w połączeniu z krótkimi czasami załadunku i rozładunku. Te wymagania ekonomiczne są z nawiązką spełniane przez wozy przeładowcze z przesuwną ścianą marki agroliner. Metoda przesuwania zapewnia szybki i bezpieczny rozładunek nawet na nieutwardzonym lub pochyłym podłożu. Dzięki uniwersalnemu zastosowaniu można osiągnąć stosunkowo wysokie roczne wykorzystanie. Tam, gdzie wywrotki napotykają naturalne ograniczenia, np. budynki z niskim stropem, zbocza czy grząski grunt, wóz przeładowczy agroliner może być używany bez ograniczeń. Przesuwna ściana umożliwia zwiększenie ładowności poprzez zagęszczenie luźnych materiałów sypkich, takich jak kiszonka z kukurydzy lub paszy zielonej.

Wozy Kröger z serii TAW stanowią solidną bazę do wielu zastosowań. Wśród elementów konstrukcyjnych, które klasyfikują je w kategorii optymalnego rozwiązania, warto wymienić:

  • Część podłogowa – Podłoga składa się z dwóch części. Podłoga przednia leży w strefie przejściowej, częściowo na tylnej podłodze. Podczas wyładunku przesuwna ściana i przednia część podłogi przesuwają się tak, że przestrzeń ładunkowa opróżnia się całkowicie aż do tylnej krawędzi;
  • Ściana przesuwna – Ściana przesuwna przemieszcza się po prowadnicy szynowej i jest napędzana przez trzy siłowniki hydrauliczne podwójnego działania. Powierzchnia dociskowa ściany przesuwnej pokryta jest blachą ze stali szlachetnej, aby podczas rozładunku przywierało do niej jak najmniej resztek przewożonego materiału. Szczelność zapewniają wytrzymałe, wymienne listwy uszczelniające z PU;
  • Ściany boczne – Jednodzielne ściany boczne wykonane są z wytrzymałych blach ze stali drobnoziarnistej jako spawana konstrukcja ramowa. Taka konstrukcja sprawia, że ściany zachowują swój kształt nawet przy dużym nacisku, a ściana przesuwna bez zakłóceń rozładowuje skrzynię. Ściany boczne są przykręcone do podłogi. Górne zakończenie (krawędź wyładunkowa) to wytrzymała prostokątna rura;
  • Rama główna – Jednodzielne ściany boczne wykonane są z wytrzymałych blach ze stali drobnoziarnistej jako spawana konstrukcja ramowa. Taka konstrukcja sprawia, że ściany zachowują swój kształt nawet przy dużym nacisku, a ściana przesuwna bez zakłóceń rozładowuje skrzynię. Ściany boczne są przykręcone do podłogi. Górne zakończenie (krawędź wyładunkowa) to wytrzymała prostokątna rura;
  • Objętościowa klapa tylna – Objętościowa klapa tylna otwierana jest za pomocą dwóch siłowników hydraulicznych podwójnego działania. Podczas zamykania następuje automatyczna aktywacja 4-punktowej blokady. Szczelność zamknięcia zapewnia wymienna uszczelka gumowa, biegnąca po całym obwodzie.

Indywidualna konfiguracja nadwozia

Wóz przeładowczy TAW 30 można doposażyć w wiele rozwiązań oferowanych przez producenta, dostosowując go do swoich potrzeb. Warto wymienić w tym kontekście duże okno z wymienną szybą z pleksiglasu, nadstawkę na burty skrzyni, składaną burtę, drabinkę o ergonomicznej konstrukcji, zasuwę wylotową, systemy zabezpieczenia przestrzeni ładunkowej w postaci dwuskrzydłowej hydraulicznej pokrywy, systemu plandek rolowanych lub zadaszenia Fliptop. Dodatkowo można zdecydować się na wydajne reflektory robocze LED, wałki dozujące, montaż ślimaka przeładunkowego, rozrzutnika, a także oddzielną skrzynkę przełączników.

To jednak jeszcze nie wszystko. Producent daje inwestorom możliwość wyposażenia swoich wywrotek w zaczepy na podkładkach gumowych zamiast sztywnego dyszla, zawieszenie hydrauliczne, układ centralnego smarowania, sterowanie ISOBUS, oś napędową oraz oś kierowaną, Kennfixx ułatwiający optyczną identyfikację przyłączy hydraulicznych, hydromechaniczny lub elektrohydrauliczny układ kierowania wymuszonego. Dodatkowo producent oferuje mechanicznie lub hydraulicznie składany zderzak, plandekę, czy zaczep holowniczy. Kröger zadbał zatem o kompleksowość wyposażenia swoich produktów.