Oferta pracy

Asystent ds. nieruchomości

Toruń

Zakres obowiązków
  • Obsługa administracyjna nieruchomości należących do firmy, w tym przyjmowanie i koordynacja zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz innych potrzeb
  • Kontakt z dostawcami i usługodawcami: wyszukiwanie ofert, weryfikacja i przedstawianie najlepszych propozycji do akceptacji
  • Organizowanie zamówień biurowych
  • Przygotowywanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji oraz wsparcie w rozliczeniach kosztów utrzymania nieruchomości
  • Tworzenie raportów i zestawień dla przełożonych oraz bieżące wsparcie administracyjne zespołu
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z administracją, zarządzaniem nieruchomościami lub pokrewne)
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • Dokładność i zaangażowanie w wykonywane zadania.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Doświadczenie w pracy związanej z administracją nieruchomości
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenia i możliwość rozwoju
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej pracowników i członków rodzin
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Karta sportowa
Program lojalnościowy