Oferta pracy
Pracownik Administracyjny ds. Serwisu i Gwarancji
Chełmno
Zakres obowiązków
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i administrowania naprawami gwarancyjnymi w tym prowadzenie i archiwizowanie wymaganej dokumentacji, fakturowanie i rozliczania napraw
- Bezpośredni kontakt z klientem
- Weryfikowanie kompletności i poprawności wypełnienia dokumentów pozostających w obiegu serwisu
- Stała współpraca z dostawcami firmy w celu realizacji procesu rozliczania napraw gwarancyjnych
- Wystawianie dokumentów systemowych (faktury, MMW, MMP)
- Kontrola, nadzór nad stanami magazynowymi serwisantów
- Stała współpraca z pozostałymi działami firmy
- Tworzenie raportów
Nasze wymagania
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym znajomość MS Office
- Gotowości do pracy w środowisku technicznym
- Komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole
- Mile widziana znajomość programu Comarch
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
- Dofinansowanie do pakietów sportowych