Oferta pracy

Pracownik Administracyjny ds. Serwisu i Gwarancji

Chełmno

Zakres obowiązków
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i administrowania naprawami gwarancyjnymi w tym prowadzenie i archiwizowanie wymaganej dokumentacji, fakturowanie i rozliczania napraw
  • Bezpośredni kontakt z klientem
  • Weryfikowanie kompletności i poprawności wypełnienia dokumentów pozostających w obiegu serwisu
  • Stała współpraca z dostawcami firmy w celu realizacji procesu rozliczania napraw gwarancyjnych
  • Wystawianie dokumentów systemowych (faktury, MMW, MMP)
  • Kontrola, nadzór nad stanami magazynowymi serwisantów
  • Stała współpraca z pozostałymi działami firmy
  • Tworzenie raportów
Nasze wymagania
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym znajomość MS Office
  • Gotowości do pracy w środowisku technicznym
  • Komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole
  • Mile widziana znajomość programu Comarch
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
  • Dofinansowanie do pakietów sportowych
Program lojalnościowy