Wywrotki

Kröger MUP 20HP

Wywrotka skorupowa MUP 20HP (Halfpipe) została zaprojektowana do przewożenia ciężkich ładunków. Jej konstrukcja jest wytrzymała i pozwala na wydajną pracę wszędzie tam, gdzie nie radzą sobie pojazdy ciężarowe.

  • Dopuszczalna masa całkowita 22 - 24 t (onroad)
  • Techn. masa całkowita 28 t (offroad)
  • Masa własna ok. 5,5 t
  • Ładowność ok. 13,1 - 18,5 t (onroad)
  • Ładowność ok. 21,1 - 22,5 t (offroad)
Zapytaj o cenę
Wywrotka skorupowa MUP 20HP Kröger

Więcej o MUP 20HP

Maksymalna ładowność dzięki specjalnej konstrukcji

Seria HP jest wyposażona w półokrągłą skrzynię ładunkową (halfpipe) i przedni siłownik wywrotu. Dzięki zastosowaniu półokrągłej skrzyni wyeliminowana została konstrukcja z ciężkich profili wzmacniających. Dzięki temu uzyskano wzrost ładowności. Sama skrzynia jest zbudowana tylko z dwóch arkuszy blachy, które na środku są połączone metodą spawania laserowego. Ponieważ powierzchnia wewnętrzna jest niemal płaska, ładunek nie przywiera do niej. Dzięki tak zaprojektowanej konstrukcji unikamy odkształceń spawalniczych, i zachowujemy maksymalną wytrzymałość.

Wywrotki Kröger z serii HP stanowią solidną bazę do wielu zastosowań. Wśród elementów konstrukcyjnych, które klasyfikują je w kategorii optymalnego rozwiązania, warto wymienić:

  • Przedni siłownik wywrotu – z dużym zapasem mocy działa dokładnie w miejscu, w którym półokrągła skrzynia jest najbardziej wytrzymała i najmniej obciążona. Aby zwiększyć prędkość obniżania skrzyni, wywrotkę można na życzenie doposażyć w 2-obwodowy układ do szybkiego opuszczania;
  • Łożyska wywrotu – Ślizgowe łożyska z wysokogatunkowymi tulejami z tworzywa sztucznego i skuteczne usztywnienie osi wywrotu gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa przy wywrocie do tyłu;
  • Zderzak i oświetlenie – Stabilny zderzak w warunkach terenowych można podnieść i zamocować za pomocą sworzni wtykowych. Opcjonalnie zderzak może być składany hydraulicznie. Zderzak jest zgodny z międzynarodową homologacją typu UE (przepis UNECE 58-02). Oświetlenie znajduje się w osłoniętym miejscu obok skrzyni, gdzie nie jest narażone na uszkodzenie przez ładunek;
  • Podpora węży – Zapewnia wystarczającą ilość miejsca i szybki dostęp do wszystkich przewodów zasilających;
  • Hydrauliczna klapa tylna – Hydrauliczna klapa tylna sterowana jest za pomocą dwóch siłowników hydraulicznych podwójnego działania i otwiera się wysoko ponad punkt wysypu. Przy zamykaniu klapa jest dociskana do skrzyni przez dwa haki. Klapa jest wahadłowo zawieszona na siłownikach podnoszących. Dzięki temu przy wyładowywaniu np. piasku czy żwiru wystarczy zwolnić ją z haków, żeby uaktywniła się funkcja wahadłowa. Została ona także wyposażona w zawór bezpieczeństwa;
  • Rama główna – Głównymi belkami nośnymi ramy głównej są duże, odporne na działanie sił skręcających profile prostokątne;
  • Podpora – Jako standard montowana jest mechaniczna stopa podporowa z szybkobiegiem. 

Indywidualna konfiguracja odpowiada na potrzeby

W kontekście wywrotek skorupowych Kröger oferuje bardzo szeroki wybór dodatkowego wyposażenia podwozia. Trzeba wymienić tu choćby zaczepy na podkładkach gumowych z regulacją wysokości, zawieszenie hydrauliczne, które wpływa na bezpieczeństwo jazdy, elektrycznie dołączaną podporę tylnej osi poprawiającą stabilność zawieszenia hydraulicznego, a także oś kierowaną, układ kierowania wymuszonego (hydromechaniczny lub elektrohydrauliczny).

To jednak jeszcze nie wszystko. Producent daje inwestorom możliwość wyposażenia swoich wywrotek w zespół osi typu Boogie, zespół osi wahliwych, podwozie Tridec, hydraulikę własną ze zdalną obsługą, układ centralnego smarowania, oświetlenie LED, licznik kilometrów, folię odblaskową na krawędziach, Kennfixx ułatwiający optyczną identyfikację przyłączy hydraulicznych, czy wreszcie składaną drabinę aluminiową. Kröger zadbał zatem o kompleksowość wyposażenia swoich produktów.