Oferta pracy
Pracownik Administracyjny ds. Zamówień Części
Chełmno
Zakres obowiązków
- Realizacja zamówień części zamiennych u dostawców
- Weryfikacja poprawności zamówień, terminowości dostaw i zgodności cen
- Zgłaszanie zwrotów i reklamacji do dostawców
- Współpraca z magazynem oraz innymi działami firmy
- Udoskonalanie procesów i procedur związanych z logistyką zamówień
- Wdrażanie usprawnień i narzędzi wspierających zarządzanie zamówieniami
Nasze wymagania
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Umiejętności pracy z systemami ERP i platformami zakupowymi
- Zdolności rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy i skrupulatności
- Mile widziane: doświadczenie w branży rolniczej, w szczególności w dziale części
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenia i możliwość rozwoju
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
- Dofinansowanie do pakietów sportowych
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy