Oferta pracy

Pracownik Administracyjny ds. Zamówień Części

Chełmno

Zakres obowiązków
  • Realizacja zamówień części zamiennych u dostawców
  • Weryfikacja poprawności zamówień, terminowości dostaw i zgodności cen
  • Zgłaszanie zwrotów i reklamacji do dostawców
  • Współpraca z magazynem oraz innymi działami firmy
  • Udoskonalanie procesów i procedur związanych z logistyką zamówień
  • Wdrażanie usprawnień i narzędzi wspierających zarządzanie zamówieniami
Nasze wymagania
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Umiejętności pracy z systemami ERP i platformami zakupowymi
  • Zdolności rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
  • Samodzielności, dobrej organizacji pracy i skrupulatności
  • Mile widziane: doświadczenie w branży rolniczej, w szczególności w dziale części
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenia i możliwość rozwoju
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
  • Dofinansowanie do pakietów sportowych
  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
Program lojalnościowy
Facebook
Instagram
YouTube
TikTok
TikTok