Oferta pracy
Administrator Systemów CRM w Dziale IT
Miejsce pracy: Toruń lub Chełmno
Twój zakres obowiązków
- Udział w projektach rozwoju i utrzymania systemów CRM
- Wdrażanie nowych modułów i podnoszenie funkcjonalności systemów BDC
- Wsparcie operacyjne we wdrażaniu i rozwoju systemów operacyjnych Call Center
- Zarządzanie kontami, usługami teleinformatycznymi i uprawnieniami w systemach
- Udział w projektach związanych z rozwojem infrastruktury telekomunikacyjnej
- Przygotowanie raportów i analiz
- Rozwijanie i obsługa zewnętrznych interfejsów
Oczekujemy od Ciebie
- Wykształcenia informatycznego
- Znajomości zagadnień i technologii związanych z integracją systemów
- Wiedzy z zakresu systemów wykorzystywanych w centrach CRM oraz narzędzi analitycznych, w szczególności Excel, Power BI
- Zdolności analitycznych w rozwiązywaniu problemów
- Mile widziane: doświadczenie w implementacji, rozwoju i pracy na systemach typu Call Center / znajomość systemów mailingowych/sms, systemów ticketowych, omnichannel
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenia i możliwość rozwoju
- Uczestnictwo w ciekawych projektach
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy