Wywrotki

Kröger MUK 402

Wywrotka skorupowa (kolebkowa) MUK 402 jest niezawodna w przypadku prac wymagających częstego manewrowania i wykonywania wyładunków głównie od tyłu pojazdu. Jest ona idealnym rozwiązaniem na mokrym podłożu.

  • Wywrotka skorupowa tridem
  • Dopuszczalna masa całkowita 31 - 34 t
  • Masa własna ok. 8,1 -11,8 t
  • Ładowność ok. 20,9 - 24,8 t
Zapytaj o cenę
Wywrotka skorupowa MUK 402 Kröger

Więcej o MUK 402

Uniwersalna wywrotka o wysokiej trwałości

Wywrotka skorupowa MUK 402 to niezniszczalny wykonawca najcięższych prac, który może zostać skonfigurowany zgodnie z potrzebami klienta. Seria tridemów może pomieścić do 50 m3 ładunku przy maksymalnej masie całkowitej 34 t. W wersji seryjnej oferowane jest zawieszenie paraboliczne, a na życzenie również hydrauliczne i pneumatyczne. W wersji podstawowej przyczepa jest dostępna z dwiema osiami stałymi i trzecią wleczoną osią skrętną. Producent poleca również układ kierowania wymuszonego dla pierwszej i trzeciej osi.

Wywrotki Kröger z serii MUK stanowią solidną bazę do wielu zastosowań. Wśród elementów konstrukcyjnych, które klasyfikują je w kategorii optymalnego rozwiązania, warto wymienić:

  • Mechanizm wywrotowy – Wyposażony w zawieszony kardanicznie siłownik teleskopowy o dużej rezerwie mocy. Przy wyładunku do tyłu można uzyskać kąt przechyłu sięgający 50°. Punkty podparcia skrzyni ładunkowej z lanej gumy absorbują podczas jazdy niepożądane uderzenia, tłumią hałasy ze skrzyni załadunkowej, zabezpieczając w ten sposób całą ramę pojazdu.
  • Łożysko przechyłowe – Solidnie wykonana oś, oraz wytrzymałe łożyska ślizgowe zapewniają wysoki poziom stabilności i bezpieczeństwa podczas wyładunku do tyłu;
  • Hydrauliczna klapa tylna – Hydraulicznie otwierana klapa tylna jest optymalnie zintegrowana ze ścianą boczną, dzięki czemu przestrzeń ładunkowa ma większą szerokość użytkową. Komponenty hydrauliczne są chronione pod siłownikami podnoszącymi. Hydrauliczne odblokowywanie dolne rozpoczyna się automatycznie przed podniesieniem klapy tylnej, a po opuszczeniu ściany tylnej następuje ponowne zablokowanie. Ściana tylna jest przy tym dociągana do skrzyni, co skutkuje optymalną szczelnością;
  • Podpora węży – Zapewnia wystarczającą ilość miejsca i szybki dostęp do wszystkich przewodów zasilających;
  • Skrzynia – Wszystkie skrzynie mają stożkowy kształt, aby poprawić poślizg ładunku przy wywrocie do tyłu. Zagięcie burt zwiększa maksymalną objętość załadunkową, optymalizuje ciężar i zapewnia najlepsze samooczyszczanie. W zależności od zastosowania pojazdu zarówno podłoga, jak i ściany boczne mogą mieć różną grubość i mogą być wykonane ze stali trudnościeralnej (np. Hardox) lub nierdzewnej;
  • Zasuwy wylotowe – Klapa tylna może być wyposażona w maksymalnie trzy duże zasuwy wylotowe ze zsypem;
  • Składany zderzak – Solidny zderzak i wysoko umieszczone lampy są zlokalizowane pod kątem praktycznego zastosowania i są zgodne z kodeksem ruchu drogowego. Zderzak jest zgodne z międzynarodową homologacją typu UE (przepis UNECE 58-02). 

Indywidualna konfiguracja odpowiada na potrzeby

W kontekście wywrotek skorupowych Kröger oferuje bardzo szeroki wybór dodatkowego wyposażenia podwozia. Trzeba wymienić tu choćby składaną nadstawkę na burty skrzyni, skrzynię odlewaną, plandekę podłogową, zsypy boczne, klapę przednią otwieraną za pomocą siłownika hydraulicznego, burtę przeładunkową, osłonę przestrzeni ładunkowej, dwustronny układ wywrotu, drabinkę i pomosty, czy montowany w prosty sposób ślimak przeładunkowy.

To jednak jeszcze nie wszystko. Producent daje inwestorom możliwość wyposażenia swoich wywrotek w zaczepy na podkładkach gumowych, zawieszenie hydrauliczne, hydrauliczną podporę osi tylnej, oś kierowaną, dwie wersje hydrauliki własnej, hydromechaniczny lub elektrohydrauliczny układ kierowania wymuszonego, układ centralnego smarowania, oświetlenie LED, mechanicznie składany lub odchylany hydraulicznie zderzak, automatyczny sprzęg przyczepy, a nawet cyfrowy system ważenia. Kröger zadbał zatem o kompleksowość wyposażenia swoich produktów.