John Deere 9RX 710

Ciągnik

Dane techniczne:
  • Moc maksymalna: 781 KM (582 kW)
  • Silnik: 6-cylindrowy silnik 18 l
  • 33,5 t, rozstaw osi 4,260 m
  • Przekładnia: JD e18™ PowerShift™
  • Kabina CommandView 4 Plus
  • Ciągnik czterogąsienicowy

Silnik i układ hydrauliczny nowego 9RX wyznaczają nowy standard wydajności w swojej klasie. JD18X o pojemności 18 litrów to najmocniejsza jednostka napędowa, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy, dostarczająca imponującą moc do 913 KM (w modelu 9RX 830) przy wyjątkowo niskim zużyciu paliwa. W najmocniejszej wersji generuje moment obrotowy sięgający 4234 Nm, co zapewnia niezrównaną siłę uciągu i efektywność pracy nawet w najbardziej wymagających warunkach.

Dzięki prostej i niezawodnej konstrukcji silnik nie wymaga stosowania płynu DEF (AdBlue), co eliminuje dodatkowe koszty eksploatacyjne i upraszcza obsługę. Opcjonalny system Intelligent Power Management (IPM) pozwala na uzyskanie dodatkowych 40 KM mocy na żądanie, co jest szczególnie przydatne przy obsłudze osprzętu hydraulicznego wymagającego dużej wydajności energetycznej.

Przekładnia e21™ PowerShift™ została skonstruowana z myślą o maksymalnym wykorzystaniu mocy i momentu obrotowego ciągnika 9RX, zapewniając płynną i wydajną pracę w każdych warunkach. Dzięki mechanicznemu napędowi, straty energii są minimalne, co przekłada się na lepszą efektywność paliwową i większą trwałość układu.

Dostępnych 21 przełożeń zostało zoptymalizowanych pod kątem precyzyjnej regulacji prędkości – niewielkie różnice między biegami umożliwiają idealne dopasowanie do aktualnych warunków pracy. To oznacza, że operator ma pełną kontrolę nad trakcją i wydajnością, niezależnie od rodzaju wykonywanego zadania.

Kabina CommandView™ 4 Plus została zaprojektowana z myślą o wygodnym dostępie i maksymalnym komforcie. Stopnie nachylone pod kątem 65° ułatwiają wejście, a przestronne wnętrze zapewnia więcej miejsca niż kiedykolwiek wcześniej. Zwiększona widoczność umożliwia lepszą kontrolę nad otoczeniem, co przekłada się na większą precyzję podczas pracy.

Zaawansowany układ zawieszenia o trzech stopniach swobody, w połączeniu z izolowaną ramą pomocniczą, skutecznie redukuje drgania i hałas, eliminując nieprzyjemne wibracje charakterystyczne dla transportu drogowego. Dzięki temu zarówno na polu, jak i na utwardzonych nawierzchniach, maszyna zapewnia wyjątkową stabilność, płynność jazdy oraz doskonałe warunki pracy dla operatora.

Dzięki zintegrowanemu odbiornikowi StarFire™, który obsługuje systemy GPS, GLONASS, GALILEO i BEIDOU, stabilność sygnału pozostaje niezawodna nawet w obszarach o ograniczonej widoczności satelitów, niezależnie od wybranego poziomu dokładności. Zaawansowana technologia umożliwia utrzymanie precyzyjnego prowadzenia maszyny w każdych warunkach terenowych.

Podstawowy sygnał korekcji różnicowej SF1 sprawdza się w wielu zastosowaniach, jednak nowa generacja sygnału satelitarnego StarFire™-RTK oferuje dokładność na poziomie 2,5 cm, zapewniając powtarzalność toru przejazdu przez pięć lat. Szybka inicjalizacja pozwala osiągnąć pełną precyzję bez konieczności inwestowania w dodatkowe komponenty RTK i ich aktywację, co znacząco obniża koszty i ułatwia korzystanie z zaawansowanych funkcji rolnictwa precyzyjnego.

Nowe koło napędowe o średnicy 1200 mm w połączeniu z wydłużonym rozstawem osi zapewnia optymalną trakcję i maksymalne wykorzystanie mocy maszyny. Dzięki kątowi opasania wynoszącemu 110° oraz zazębieniu na poziomie 7,5 zęba napędowego, układ napędowy gwarantuje skuteczne przenoszenie momentu obrotowego na podłoże. Takie rozwiązanie minimalizuje poślizg i zwiększa efektywność pracy, szczególnie w wymagających warunkach terenowych.

Aby dowiedzieć się więcej o serii pobierz katalog

Pobierz katalog  John Deere Seria 9RX