Ciągniki

John Deere 8RX 310

Wydajny w wymagającym terenie i w najtrudniejszych warunkach. Niesłychanie łatwy w prowadzeniu i komfortowy. Oto nowy ciągnik 8RX 310.

  • Maksymalna moc 341 KM (251 kW) + 16 KM (12 kW) IPM
  • Silnik 9,0 l, 6-cylindrowy
  • 18,7 t masy wysyłkowej z rozstawem osi 3,235 m
Zapytaj o cenę
john deere 8rx 310

Więcej o 8RX 310

John Deere 8RX 310 – dane techniczne

Silnik John Deere PowerTech™ PVS z IPM oferuje 357 KM mocy maksymalnej. Stworzona, by uzyskać maksymalną wydajność w czasie prac polowych przekładnia e23™ łączy zalety przekładni mechanicznej z łatwością obsługi przekładni bezstopniowej. Układ zarządzania wydajnością Efficiency Manager™ pomaga ograniczać spalanie poprzez utrzymywanie stałej prędkości i automatyczne dostosowywanie biegów do zmieniających się obciążeń. Alternatywna bezstopniowa przekładnia AutoPowr™ pozwala na płynne przyspieszanie bez użycia sprzęgła, za pomocą jednej dźwigni. Po ustawieniu żądanej prędkości przekładnia będzie ją automatycznie utrzymywać, reagując na zmieniające się obciążenie. Powierzchnia kontaktu ciągnika z podłożem może wynosić aż 4,57 m2. Pozwala to na zachowanie maksymalnej przyczepności w każdych warunkach, a to przekłada się na efektywność pracy ciągnika.

Komfortowy gąsienicowy 8RX 310

Duża i doskonale wyciszona kabina zapewnia doskonałą widoczność. Wygodny obrotowy fotel z funkcją masażu, podgrzewania i klimatyzacji zapewnia niezrównany komfort, którego uzupełnieniem jest czteropunktowe zawieszenie kabiny chroniące operatora przed drganiami. Do jego dyspozycji jest też współpracujące z telefonem radio z dużym dotykowym ekranem i lodówka.

John Deere 8RX – moc nowoczesnych technologii

Ergonomiczny interfejs operatora CommandARM™ z joystickiem CommandPRO™ i dotykowymi ekranami pozwala łatwo i bez wysiłku kontrolować ciągnik i maszynę towarzyszącą, a obraz z kamer ułatwia manewry i kontrolę nad narzędziami.

Drzwi do nadzwyczajnej precyzji i automatyzacji rozwiązań z zakresu rolnictwa precyzyjnego otwiera odbiornik StarFire™ 6000. Dokładność przejazdów i lepsze dostosowanie zabiegów do sytuacji w konkretnym miejscu na polu pozwala zaoszczędzić na paliwie, środkach chemicznych.